Merve159 Her ikisininde artısı ve eksisi var bana göre.Ben ilk doğumumu normal yaptım,dikiş atıldı ve sonrasında o dikiş ağrıları çok ağlattı beni.Ayrıca doğumdan sonra öksürürken,hapşırırken falan idrar kaçırma problemi başladı…İkinciyi sezeryan yaptım çok şükür çok rahat geçti,dikişlerim falanda çabuk iyileşti.Aaa eksisini bulamadım sezeryanın😁😁 😁 Ama kişiden kişiye değişiyor işte.Çok fazla hikaye dinleyip kafanı karıştırma bence😍😍Şimdi 3.doğumumda sezeryan olacak inşallah nasıl geçeceği hakkımda bilgim yok😍😍 Herkes sağlıkla doğursun inşallah..