Kızlar merhaba. 12+4 haftalık hamileyim. Birkaç gündür karnımda aşırı şişlik hissediyorum ara ara da bağırsaklarıma sanırım kramp girer gibi oluyor. Yolculuk yaptık, hava değişimi falan rahat rahat lavaboya çıkamadım 3 gündür o yüzden gaz sancısı sanırım bu da. Sizce doktora gitmeme gerek var mı, bu durum bebeğime zarar verir mi? Yazabilirseniz çok mutlu olurummm🙏🏻🙏🏻