Esrarslan RRR gerçekten iyi ki buraya yazmışım nasıl rahatladım ailemden uzakta olduğum için babamı aradım oda doktorla konışturdu yeni ondan dır dedi ama bu bile tatmin etmemişti ama şimdi günler nasıl geçecek derken çok şükür içime bi umut dogdu 🙏😊
RRR Esrarslan evet canım ne kadar korkma desekde anne olunca insanın devreleri yanıyo korkuyosun ama aynı şeyleri yaşadığım ve burdan bir cok destek gördügüm için bende sana yazdım için ne kadar rahat olursa bebeginde o kadar rahat oluyo 😍hiç korkma dua et bu sürece alışmaya çalış 😍
Esrarslan Hicrandgndmr evet beklemek çaresizlik en zoru gerçekten başka bişey gelmiyor elimden inş yavrum tutunur bi sıkıntı olmaz zaten tek devlet hastanesi olduğu için istesem de tek bi seçeceğim var endişelenmemek elde degil ama burda yazılanlardan sonra daha iyi oldum 😊
RRR Hicrandgndmr ayyy valla benimkide dıs gebelik korkusuyla başladı hala doktora giderken ellerim terliyo odada kalbim sıkışıyo ya şöyle bi rahat rahat keyfini süremedim hep bi tedirgin lavaboya girsem kan görecem diye korkuyorum falan çok zor ya dogmasını sabırsızlıkla bekliyorum 😐
Hicrandgndmr Esrarslan canım sonucunu merak ediyorum inşallaah hayırlı haberlerini alırız. Mutlaka bilgilendir 🙏🏻
Esrarslan Haftaya kontrol var yani değerler iyi bi artış göstermişse pazartesi felan keseyi görmem gerekiyor inş bende güzel haberler duymak istiyorum