MugeninNefesi Ufuk bende kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince bıraktım. Ama 3 tane falan içtim 25 boyunca o da açık havada piknikte falan böyle çok canim isteyince stres olmamak için. En güzeli bırakmak normal devam etsek yazık o minicik bebeklere en iyisini yapmışsınız. Çok canınız ister de stres yaparsanız arada cok nadir için eğer öyle yapabilirseniz. Çünkü onun stresi daha kötü demişti doktor
Happyturuncu Ufuk 12 haftalıkken bıraktım , öncesinde günde 1 paket içiyordum . Hamile olduğumu öğrenince günde 5-7 arasına düşürüp sonra bıraktım 🙏
xayssx Ufuk günde max 4 tane MAAALESEF içim yana yana içiyorum yoksa sinir stres yanıma kimse yaklaşamıyor. Dr. Haberi var zaten
utopikegitimci Ufuk Bende içiyordum günde 1 paket eskiden ama tiksinme dönemi ve mide bulantılarımla tamamen bıraktım. Eşim içiyor ondan bile rahatsız oluyorum.
Sedaaa123 Ben daha önce kullanıyordum ama gebeliğimi öğrendiğimden bu yana içmiyorum. 23 haftalığım :) içmemek en iyisi
Umbilik Ben de içiyordum gebelikten şüphelendiğim an içmedim daha. Yarın 32 haftamız dolacak, ara sıra canım istiyor, özellikle ağır bir yemek yediysem üstüne çok içesim geliyor ama bebeğimi sigara dumanı içinde düşününce vazgeçiyorum.
Deletedmom23234 Umbilik Haftalarimiz da aynı 🤭 bende içmek istiyorum ama nasıl olsa doğuma az kaldı diye kendimi avutuyorum 😄
Clkcn1453 tgbakoc tiksinme dönemlerine girdiğiniz an bırakın yoksa bırakamazsınız bende iciyordum suan 25 haftalıgım tiksinme döneminde bıraktım
Zeynep9120 doktor hamileyken sigara kullanmak yerine antidepresan içsen daha iyi demşti cok zararlı kesnlıkle içmeyn
xayssx Ufuk sinir streste pek iyi olmadığından tamm ama bırakmaya çalış dedi. Seni yönlendirmek istemem ama etrafmda herkes dr. Bilgisi dahilinde max 3-4 içiyor.
Basakgul Ufuk Doktor ne yapsın anne düşünmeyip içince içebilirsiniz demiştir.Şu forumda bir tek şu sigaraya tahammülüm yok konu bebek olunca.Ben de yıllarca içtim yeri geldi sinirlendim ama bıraktım geri kalan her şey bahane.
xayssx Basakgul yaklaşımınız çok çirkin empati yapmadan direk yargı siz iradeliyken benm iradesiz olmam bebeğimi düşünmediğim anlamına gelmez! Yeri geldiğinde kapalı ortamlarda çiçeğe kediye duman gitmesin diye uğrasıyoruz sence irade devrede olsa kendi canını düşünmez misin? Yargılamadan önce empati sözlerde de nezaket lütfen.