DefneRana ilk doğumumda kanama olunca gittim hastaneye, ebe kontrol etti 4 cm kadar açıklık var dedi aa suyun da geldi bak kontrol ederken dedi, 2 saat sonra başlamıştı sancılarım, 10 buçuk gibi sancılarım başlamıştı,sadece kendi sancilarimla 8 cm ile gece 02:30da da doğdu kızım. Şimdi ikinciye hamileyim, inşallah bu da kolay olur bakalim