Arkadaslar 29 haftalığım ilk hamileliğim olduğu için bilmiyorum.20 gündür arada vajinama ağrı saplanıyor. O saniye çok kötü hissediyorum ama vajinama giriyor, karnıma ya da belime değil. Doktoruma sordum baskı olması normal dedi arada hafta ilerledi dedi. Ama yürüyemez oldum resmen çünkü baskı olunca ağrı da arada giriyor vajinama korkuyorum. Ne olduğunu ya da daha önce yaşayan tecrübe eden var mı?