Anne adayları iyi geceler 🌙
sizlere güzel bir doğum hikayesi anlatayım.
öncelikle istediğiniz doğum şekline inanın başarıyorsunuz. Ben çok düzenli yürüyüş yapmadım ama ara ara yaptım pilatesi de öyle. Çay hurma yemedim perine masajı yapmadım. 38+6 10.07.2021 saat 12:00 de kontrolüm vardı nst girdim adet sancısı gibi hem belimde hem karnımda agrı vardı ama hafif. Kontrolden önce de hiç yalancı sancım ağrım olmadı gelmeyecek sanıyordum minik kuşu🥰
dr muayenem bitti hatta hafta içi gelmezse suni sancı yapıp başlatırız diye konuştuk öyle ayrıldım odadan. Akşam 16:00 gibi eve geldim banyoya girdim bir iki saç teli düşmüştü yere süpüreyim şunları derken elimde süpürge birden çiş gibi suyum geldi bekledim sakince . Kız kardeşim yanıma gelmişti ona seslendim fakat yine benden ne isteyecek acaba diye bana seslenmiyormuş itiraf etti😂😂😂 sonra yanıma geldi suyum geldi ben bi duşa gireceğim dedim. Ama ara ara su boşalıyor yine pek bi anlamı da olmadı . Depend giydim üstüne elbise ben hazırdım. Eşim fena telaş yaptı eli ayağına dolaştı hele trafikte sormayın 😂😂🤣 babam da bizdeydi ameliyat sebebiyle memleketten gelmişti onda da biraz şaşkınlık heyecan vardı bu erkekler çok garip🙂
hastane çantamızı elimize alıp yola koyulduk. Çok uzattım ama unutmak istemiyorum her zerresini.
yatışım yapıldı 3 cm açılmam vardı ebe kontrol etti dr um kontrol etti sancı hala yoktu ama birden o sancı geldi sonra sıklaşmaya başladı bir geliyor bir ara veriyor derken tam 6,5 saat açılmamın tamamlanması için sancı çektim son 1 saat baya zorladı ama bunları bekliyordum rahatlamam için istediğim pozisyonda durdum bağırdım da ağrıyı hafifletmek için.
en son dr umu çağırdı ebem artık hazırdım doğumhaneye alındım çatala yattım agrı geldikçe afedersiniz kakamı yapar gibi ıkındım göbekten değil bakın popoya doğru ıkınmanız kolaylaştıracak tek nefeste nefesi tutup ıkındım toplasan 10 ıkınmada dığurmuşumdur. Kesisiz suni sancısız tamamen bir doğal doğum gerçekleştirdik. Çok az bi sıyrık oldu sadece.
ama doğurduktan sonra inanın tüm o yaşanan ağrı acı geçiyor kalmıyor. Şuan hastane odasında yatıyorum bebişim de uyuyor birazdan emzirmek için uyandıracağım. Bu arada ben memorial da doğum yaptım ve hastane çantamdan bebek bezi depend göğüs kremi yedek kıyafet ve bir hastane çıkışı hariç hiç bişeyeihtiyaç duymadım. Zaten sabah taburcu olup eve gideceğim gereken temizlik titizliği eve saklıyorum☺️ Benim hikayem de böyle korkmayın Allah o gücü veriyor yeri geldi bende isyan ettim ama hiç korkmamıştım nasıl olsa geçeçek derdim kendime . İşte yolumuzun sonu mutluluk kendinize inanın sabredin ❤️❤️❤️