uzumm bende ilk basta sizin gibi düşünüyordum
24 günlük ebbegim var ve ilk hafta gelenim gidenim eksik olmadı..
Kimsenin kucağına vermedim, bende kimseye yaklaşmadım.. o şekilde idare ettik..
Gelene git denmiyor malesef.. e bizim milletimizde musaitmisin geleyim lafıda yok.. hop zil çaldı kapıda lar..
O kadar kafanıza takarsaniz lohusalikls insan zaten bir değişik oluyor o dusuncelerlede kendinize zehir edersiniz lohusaligik dönemini..