Nesligorcu Merhaba sevgili anneler; Gece gece uyku tutmadı, düşünüyorum … İlk çocuğumun adı Defne, ikinci bebeğimin cinsiyeti henüz belli değil ama var mı önerdiğiniz bi isim, ablasına yakın güzel bi isim ?☺️
Busra333 Nesligorcu hmmmm ilk çocuğunuz ismi çok güzelmiş 🌸 ben Leyla koymak istiyorum insallah ama bilmem nasıl beğenir misiniz defne ile uyumlu demişssiniz gerçi uymaz çok ama :)