Temmuz anneleri şafak kaç derken 7 gün evvel kavuştuk 39+1 de abimiz 40 ı devirdiği için çok rahattım beklemiyorum aniden sürpriz yaptı gündüz yalancı sancım vardı yada ben öyle sanıyordum gece evi toplayıp yattım fakat uyuyamadım içimde anlam veremediğim bir his vardı zar zor uyudum sabaha karşı saat 5 e gelirken tuvalet ihtiyacım için kalktım odamın kapısından çıkmadan akmaya başladı altıma yaptım sandım meğer suyum gelmiş kendime kızarken daha önce hiç böyle birşey yaşamadığım aklıma geldi sonra bir gün önceki burdan su gelmesi ile ilgili okuduğum yazı aklıma geldi takip etmeye başladım sancım gelirse suyum geldi gelmezse altıma kaçırdım diyerek şartlandırdım kendimi geri yattım bir saat geçmeden belime vurmaya başladı dakika tuttum 6 dakikada bir giriyor evet dedim o gün bugün sürekli sızdırıyor tuvalete gidiyorum kalkıp kalkıp çok geçmeden daha çok canım yanmaya başladı eşimi uyandırdım banyoya koştum hemen duş aldım sıcak suya oturdum 5 10 dakika kadar falan sancılarım 2 dakika ya düştü üstümü giyecek halim kalmadı iç çamaşırı bile giyemeden eteği geçirdim hastane yolunu tuttuk sancı geldikçe kıvranmaya başladım meğer açılmam 9 cm e ulaşmış apar topar doğum haneye bile götürmeden sedyeye ayaklığı taktılar 10 dakika sürdü sürmedi tiz bir çığlık duydum sonrası tarif edilemez kaç tane çocuğunuz olursa olsun o an tarif edilemiyor Rabbim gerçekten cânı gönülden isteyen herkese nasip etsin inşallah ilk bebeğimde yazmak nasip olmamıştı ikinciye kısmetmiş umarım sıkılmamışsınızdır okurken vaktinizi aldığım için hakkınızı helal edin biz artık happy kids li olduk darısı hâlâ doğuramadım diyenlere olsun 🙏🤗