Arkadaşlar burda çok okudum göğsü yara olan dogumdan önce yengem 3 çocuk doğurdu özellikle uyardı beni sizinle de paylaşayım göğsün yara olma nedeni doğum yapınca boş göğse pompa atmakmis sagmakmis yani evet belki süt geliyormus ama yara olup kaniyormus ameliyat açısından beter oluyormus iyileşmiyormus hatta bebeğe kanlı süt vermek zorunda kalıyormussunuz o yüzden boş göğsü sagmayin bebeğe emzirin o uyarsın gerekirse üç gün mama verin 3.gun yarasiz emzirin bir de sütünüzü göğsünüze sürüp birakirsaniz öyle yara olmazmış bilginiz olsun hepimiz faydalanalim bu bilgiden dedim