Hamilebirisi_ Darısı bana ya inşallah bende gelmiyor diye yakinirim ilk oğlum erken doğum oldu sağlık sorunları ile hala ugrasiyoruz rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin size inşallah bende o haftaları görüp doğurmak için dua ederim artık 😂 çünkü şuan tedavi de görüyorum hem coraspin hemde oksapar iğne doktorumla birlikte dua ediyoruz 37 yi de görelim inşallah diye 🙏🙏