Semakacan kabin boylar kaçıncı aysan itibaren kullanıma uygun acaba. Bir de benim travel sistem Bebek Arabam var joie marka. Puset de aldık. O travel sistem arabanın kendi oturma yeri yeni doğan için uygun mu acaba (ilk oğlumda 6 ay kadar puset kullandık pusete sığmayınca Bebek arabasını kendi oturma yerine geçtik hiç küçükken denememiştim şimdi biri oğlum iki buçuk yaşında biri yeni doğdu Eğer travel sistemlerin kendi oturma yerleri yenidoğan’dan itibaren kullanılıyorsa tek arabayla rahatça çıkış yapabilirim bebeği uyanıkken kanguruya alıp uyuyunca arabaya koyarim ya da oğlum oturmak istediği zaman direkt oturabilir ama şu anda durumlar karışık