Senibeklerkennn Nasıl geçer okadar gün derken 38.haftayida gorduk cok şükür 🤲🏻 Dogum stresi iyice sardı nasil olacak diye dusunmek sanirim yormaya basladi artik ve son zamanlarin yorgunluğu, ödem, ağrılar derken bi an once kavusma istegi🥴 Siz de durumlar nedir?
Nurayademir Senibeklerkennn ben de aynıyım canım 38+1 olduk an itibaryle bugun catı muayenem yapıldı 1 cm açılmam var bakalm carsya kdr doğmassa cars suni sancı verip doğrulm ddı doktorum bugun catıdan snra kanlı biraz ve kahverengi akıntım oldu ara ara az az gelıyor normal ddi doktorum muayeneden kaynaklı olablyrms ve nişanda olablrmış ağrın olrsa cok gel ddi bebişlerimiz sağlıkla gelirler İNŞALLAH Heyecanlıyım bel ve adet agrım arttı bu arada
Senibeklerkennn Nurayademir bende 37 olmustum cati muayenesi aciklik yoktu ptesi tekrar gidicem kontrole.ama 3-4 gundur bendede adet agrisi var ve dunden beri rahimde agri hissediyorum. Nezmn agri girse aha geliyor galiba diyorm ama sonra geciyor😅 Sizin cinsiyet ne? 🤗
Kubra2012 Brnde 38+4 oldm 5 gündür agrım var dün akşam baya kasılma sancı kramp girdi sabah olunca ne oluyo diyerek gittim çünkü birden kesildi sancı 100 e geldi ama hiç açılma yokmuş 3 gün sonra gel dedi
Senibeklerkennn Kubra2012 ah hadi ya🤦🏼♀️ Okadar agridan sonea aciklik olmamasi kötü kendi sancimizla gelse bari bebisler 🤗