elifgunay55 Canım gittim hamileyim diye 9 ay önce 29 çıktı sonra benimde aynı ağrılarım oldu kanamam oldu betam düştü hiç bişe yapmadılar ihmal etme düşük yaptım
sehrengiz_8 Hanife16 canım artışın olacak mı önemli olan bu ancak bazı doktorlar kimyasal gebelik ise düşük olacak diye ilaç vesaire yazmıyor. İnşaAllah artışın güzel olur sağlıklı bir gebelik yaşarsın
Cananyildiz Hanife16 kanaman varsa düşük önleyci ilac kullanmk gerekyo vakt kaybetmedn baska dktora gidin
Selen37 Hanife16 geç döllenme olabilir 🙏 benimde adete yakın 19 çıkmıştı kimyasaldır dediler, sağlıklı arttı şükür 18 haftalık. Darısı size inşallah
Selen37 Hanife16 evet 5.haftanın sonunda başladı, 8.haftaya sürdü. Bebekten keseden kaynaklı değilmiş, progestan içip yattım bol bol
QueenMommy Benm bir önceki gebeliğimdede 11.86 çıkmıstı betam ağrılarım vardı sonra kanamam basladı kimyasal gebelikmiş meğersem doktorum söyledi zaten sağlık ocagındaki doktorumda bilgilendirmişti değerin düşük kimyasal olması yüksek demişti
Selen37 Hanife16 ederim tabii. Sende 2 günde bir kan ve değerini kontrol et canım. Eğer kimyasalsa bile üzülme, diğer ay çok daha sağlıklısına hamile kalırsın 🙏
Hanife16 Selen37 yarn tekrar baktıcıcam betaya zaten doktor kendisi de dedi Pazartesi gel teşekkür ederim 🙏