Elizan28
Canım geçmiş olsun her bebegin başına gelen birşey bu kiminde fazla kiminde az. Şekerli su kesin çözüm bence biz yiğenlerime yaptık ki kısmet olursa yakın zamanda benimde doğumum mutlaka sarılık olmasını beklemeden yapacağım. Her doktor önermez ama bazıları biz söylemeden kendileri söylüyor ki eskilerin en iyi tedavisiymiş 😉