O haftalarda çok ciddi sıkıntı çekiyordum. Öyle ki kaç kere hastanelik oldum. Sonuç: Doktorlar bol su içmem gerektiğine kanaat getirdi. Gerçekten de ne zaman bol su içsem o günüm ağrısız geçti. Çok geçmişler olsun, hepsi Allah’ın izniyle geçecek🙏🏻 Sussuz kalmayın güzel anneler.