Umutduru Kizlar biz 3 düşük sonrasi genetik test ysptiriyoruz aşi siram geldi ama pihtilaşmasi olanlar biotech aşisi olmamali diye bisey duydum ne kadar doğruluğu var büyük ihtimalle bende pihtilaşma sorunu var da aşi olmali miyim sizce ne yapabilirim
BegumIscanTunc Umutduru 37+6 haftayım pıhtılaşma var ve kan sulandırıcı kullanıyorum ilk doz aşımı 10 Haziran’da oldum hiç bişey olmadı