esmerrmm Devlet hastanesinde dogum yapicaklar cantaya bebek ve kendiniznicin neler koydunuz bilmeyenler icin bilgi olsun bende ss alayim 28 hafta olucaz az kaldi malum 😅
19ida19 Bends devlette yapacagim istemesemds cok korkuyorum özel gibi davranmazlar diye dogumumu cok merak ediyorum o yüzden 33 haftalık şuan