DuaElf Merhaba kızlar 10 haftalık olduk ama neredeyse 1 haftadır bulantım yok. Tekrar geri gelir mi sizce veya doktora gitmemi gerektiren bi durum olabilir mi?
Ekose9 DuaElf hiç endişelenme bence de ne bulantım oldu ne kustum ne aşerdim ne tiksindim hiçbir şey olmadı resmen çok şükür bebek gayet normal bence şükret güzel geçirdiğine 😆😆😆
yigitegenin_annesi DuaElf benım 10haftalıkken başladı bulantılarım şimdi 15haftalığım son 3gündür tık yok inş dahada olmaz 😂bitti sanırım. Bulantılarım 🌸darısı siizn başınıza maşlah diyin bakıyım bi baktım yarın bulantıyla uyandım😲😲😂😂😂💕💕
Nigarrezai DuaElf canim 27 hafdalik oldum çok sukur bu zamana kadar bulaştım olmadı bence qarip olan bu şimdiden 17 kilo aldim🥺😱😱
DuaElf gamzelianne1 yaa benim bitti tiksinme bile yaşamıyorum artık. Eğer bebeğim sağlıklıysa bulantımın bitmesine çok sevinirim tabii ama şuan bilmediğim için neden bulantım bitti diye endişeleniyorum
gamzelianne1 DuaElf endiselenme kuzum her bunye ayni degil bende belki birgun biter diye bekliyorum 😂
Kubra_cecen DuaElf yani endişelenecek birşey yok ki?? Sonuçta kimisi hiç yaşamıyor bulantı bünyeden bünyeye değişiyor😅 Bulantın olmuyor diye bebeğin sağlıksız değil.
DuaElf yigitegenin_annesi maşallah canım 5 haftayla çabuk atlatmışsın bulantıyı 😄 demek kısa da sürebiliyomuş. Benim ilk iki gebeliğim 3 ay kadar sürdü bulantı. Bunda çok fazla olmadı ara ara geldi gitti. 9.haftada kesildi tuhafıma gitti o yüzden😅
DuaElf Nigarrezai bundan sonrası için biraz daha kontrollü gitmeye çalış canım çok zor veriliyo o kilolar sonra maalesef 😢
Kbraevaa DuaElf benim de 8 9 haftalarda da mide bulantım oldu özellikle akşam üzeri. Şuan 10+5 haftadayız geçti şükür geçmeyen tek şey koku hassasiyeti 😒
DuaElf Kbraevaa yaa ne güzel inşallah benimde geçmiş olsun bulantı çok kötü😢 koku hassasiyeti hafif var bende de
Ervan DuaElf 9 , 10 haftada Kesildi bnmki ohg iyiki kısa sürdü ve 22 hafta oldum hiç devam etmedi şükür. Korkma cnm normal
DuaElf Ervan ne güzel inşallah benimde kesilmiştir tekrar başlamaz ve bebebğim sağlıklıdır 😊 hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🤗
DuaElf Kubra_cecen kalbi durdu mu diye çok korkuyorum. Daha önce 22 haftalık kaybım var ve iki hafta farketmemiştim ben randevumda öğrendik. Onun korkusu kaldı üzerimde. Allah kimseye yasatmasın o acıyı
DuaElf Caglaluna o zaman gerçekten çok şanslıyız kısa sürdüğü için bulantımız. Tamamen kesilir inşallah canım 🤗
Kubra_cecen DuaElf ay kıyamam ya sana rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah sen korkma içini ferah tut♥️
edasahbazsahin Normalde doktorlar 16. Haftadan sonra pek görülmüyor diyorlar. Ben 23. Haftalık gebeyim azaldı ama asla bitmedi 😂 Her hamilelik farklı her beden ve her bebek farklı belki de sizin ki bitmiştir ki öyleyse ne mutlu size😊
DuaElf edasahbazsahin bilemiyorum belki tekrar başlar dün çok hafif bulandım yine 😅 inşallah bitmiş olsun tabii hepimiz çabuk atlatalım bulantıları