Kızlar merhaba. Hamilelik döneminde siz de eşinize sarıyor musunuz? Eşime sürekli benimle ilgilenmiyorsun bir şeyler yapmıyoruz diye sitem ediyorum. Arabamız yok ve 7. Ayıma girdim. Istanbulda yaşıyoruz gezmek vs seviyoruz ama eşim kalabalik ve araba olmadığı için hamileyim diye gezmek istemiyor. Araba almak istiyor ama şuan için zor. Tatile gidemedik. Yine maddiyat ve hamilelikten dolayı. Evdeyiz sürekli. Evde de film izleriz beraber, sohbet ederiz bazen ailelerimize gideriz. Ama artık onu da sıktığımı fark ettim. Yani üzülüyor, yapabileceğimiz şeyler bunlar fazlasına gücüm yetmiyor diyor. O böyle deyince ben de acaba fazla mi üstüne gidiyorum diyorum, kendine bir meşgale bul örgü òr kafan dağılsın diyor bilmiyorum çok mu sıkıyorum…