Minik_kalplim_ 20′li rakamlardan kurtulduk çok şükür 😂30.haftamıza girdik çok mutluyum azıcık kaldı kavuşmamızaaa🎀🤱🏻Vardır aynı kaderi paylaştığım kızçeler😄
Gamzemutlu Minik_kalplim_ olmazmı ayaklarım bacaklarım ağrıyo belim ağrıyo miğde bulantısı var ara ara sağ tarafımda ağrı başladi 2 gündür batma gibi tansiyon düşüklüğü halsizlik zor geçiyor anlayacağın benim ,😏
Deletedmom23234 Minik_kalplim_ 32 haftalığız bıktımmmm bu mide yanmasından varya neler neler söylemek istiyorum 🤢🤣
Havvabaht Haftama girdim bende kızlar bugun sol tarafmda batma acı hissiyatı var. Böbrek agrısımı kaburgalarım batıyo sanki
Sevgi_123 Havvabaht Hayır canım benimde o haftalarda öyleydi doktor da böbrekden şüphelendi tahlil yaptık hiç bisi çıkmadı bebek büyüdüğü için kaburgalarına baskı yapıyor yavaş yavaş yürüyüş yaparsan ağrısının hafifledigini göreceksin canım
aiseerol Minik_kalplim_ 29+6 oldu bal kızım 💕 pazartesi 30 olacak inşallah bende heyecanla bekliyorum ikinci meleğimi 🤗
Alpdef Ay nasi guzel ya bizde daha çooooook gerideyiz 14 haftaligiz bende buraya 30 haftalık die yazmak istiyorum 🤣🤣🤣