ipek_94 selam canım.. Bende de aynı dert var maalesef. Gaviscon bende pek işe yaramadı rennie şuruba geçtim sanki çok daha iyi geldi. Asitli şeyler bu şikayeti arttırdı bende. Kesinlikle önerim az yemek ve her yemek yanında buz gibi bir kaç kaşık yoğurt tüketmek. Yeşil ve soğuk elmada hep dolabında dursun. Dik otur , vücudun yayıldığında daha acı bi yanma olur. Omuzları alacak şekilde iki yastıkla uyu mutlaka. Kendime uyguladıklarım bunlar. Özellikle üç öğünü 5-6 küçük öğüne ayırarak bu şikayetimi çözdüm diyebilirim. Hee birde çoook kötü hissedersen kendini buz ye bi iki tane kendini üşütmeyecek şekilde. Umarım geçer, seni anlıyorum.