ayzurz35 Arkadaşlar 22.hftamdayim eşim karnımı dinlerken tekme hissettim daha önce de ufak tefek hissetmistim ama bu sefer eşim de farketti aynı anda ağladık çok güzel bir duygu Allah hepinize nasip etsin bu duyguyu yaşayanlar yazabilir
dlnyny ayzurz35 çok güzel bir duygu ileri haftalarda şiddetlenecek oğlum beni şimdi içeriden dövüyor resmen🙈🙈
balbocegim27 ayzurz35 ahh ahh 23+5 im karnımı bi o yana bi bi yana kaydıran bebe ikk gündür sanki kış uykusuna yattı hiç hareket yok hastaneye gittim ultrasonla baktılar iyi elini yüzüne falan götürüyor 24 saatlik yatış verelim takip edelim dediler kağıt imzalayıp çıktım şimdi beyefendinin nazında oynuyoruz hareket etsin diye o da bizi hiç bi tarafına takmıyor saolsun