elkacin 8 haftalık hamileyim nasıl diyeyim içim yanıyor böyle hep sepserin seyler yesem anca keser gibi. Ferahlamak ihtiyacı yanması benimki, mide yanması gibi değil tam olarak 🙈 soğuk su hiç kesmiyor. Ne yesem ne içsem?? siz neler yapıyosunuz?? 🥶
Bademcim elkacin ben lohusalik bitene kadar çekmiştim o istegi soguk meyvesuyu karpuz su sulu meyveler ama buz gibi olacak sekilde tuketiyordum
bykarakan bazen görüyorum buz yiyorlar meyve suyunu dondurup kıtırdatıyolar falan 😅 ama yaz günü boğazını doldurmayın çok yiyip 😅😅
elkacin Mercimegim4 ahaha yok ama yediğim her şeyi o kadar çok soğuk olsun istiyorum ki bazen dolap soğutmuyor gibi geliyor 🤣
elkacin Bademcim içimde volkan var adeta 🌋 siz doğum yaptınız mı? Bebiş saçlı olunca iç yanar derler, öyle mi oldu??
Seliinnn elkacin bebek saçlı olur derler yengemde de yanma vardı fazlasıyla bebek doğduğunda çok gür ve uzundu saçları kafa derisi gözükmüyordu o derece ☺️🥰 hayırlısı olsun inşallah canım
Bademcim elkacin yaptim ama alakasi yok lohusalik doneminde ozellikle daha com soğuk tukettim ve aralikta dogum yaptim disarida kar yağıyordu simdi yine gebeyim ve hep soguk seyler istiyorum kizimin saci da normaldi hatta sacsiz denecek kadar az
Melekanne91 Ben 22. Haftadayim devam ediyor halendaha.gecen bi cesaret 1 bardak buz yedim.bn bi sancilandm allahim 3 gun ne cektm bn bilirim🤦♀️
elkacin Seliinnn oy masallah 🙏 rabbim verdi mucizemizi son gününe kadar şefkatle başımıza geleni çekeceğiz tabi ama yanıyorum yaniii 🙈🙈
Melekanne91 elkacin valla ben normlde gebelikten once kütür kütür buz yiyen biriydim normldede herzamn yaz kis soguk su icerim o hala ayni.ama buz yemeyi birakmistm hamile kalinca.benim butun degerlerim norml olmasina ragmen surekli hararetim var.bazilarinda olabliyor dedi doktorum.ilk hamile kaldigim andan itibaren boyle bu.bu ara daha fazla sicaklardan.buz yedim kendime guvendim yedigimin ertesi gun rahatszlandim agri sanci 3 gun.usutme isiydi belliydi yani.dokundu demekki yani nebileyim.siz yinede yemeyin soguk su icersin illali ama buz falan ne olur ne olmaz.cok agri cektm korktum ben vallahi
Momm52 elkacin buz parmak yedim aylarca çok iyi geliyor 1 lira beş tane alıyordum hemde limonlu güzel oluyordu 😂
elkacin Momm52 benim de canım şu buzlu gökkuşağı vardı ya onu çekti ama bakkal kapanmıstı alamadım bu aksam 🙊