ogretmen_anneee Arkadaşlar çok fazla gaz sorunum var karnım şişiyor şişiyor ama o gaz bi türlü gitmiyor yediğim hersey gaz yapıyor birşey yemesem aç kalırım su içsem gaz yapıyor . Bunun bi çaresi yok mu ya 😞uyuyamıyorum artık
Beren06 ogretmen_anneee maden suyu iç iyi gelir bide azıcık kimyonu suyla karıştırıp içebilirsin o da iyi gelir☺️
Busra333 ogretmen_anneee bu ben tam olarak :)))) postu görür gelmez gülümseye başladım çünkü sürekli aferdersiniz eşimin yanında bile tutamaz hale gelmiştim doktorum ultrasonda bile gazdan zor görüyordu hatta bir arkadaş vardı benden daha öndeydi hafta olarak bana 20 haftalık gibi geçecek demişti ve gerçekten de öyle oldu 20 bile tam olmadan geçti gitti canım ama dediğin gibi o haftaya kadar namazımı bile zor kılıyordum🤦🏼♀️
Meliiil23 ogretmen_anneee yemeklerine sürekli kimyon kullan ve özellikle gaz yapan şeylerden uzak dur ben hamile kalmadan öncede gaz problemi yaşayan biriydim hamileliğimin başlarında da öyle ama şimdi çok şükür dikkat ediyorum ve nerdeyse kimyonsuz bişey yemiyorum çok faydasını gördüm bende soda iyice gaz yapıyor
Anneyim42 ogretmen_anneee ben hayatım boyunca öyle bir insan olduğum için hiç etkilemedi 😅 hep her zaman aşırı gazlı bir insanım eğer dışarıya çıkıyorsa çok hoş ama çıkamıyorsa o ağrının da tarifi yok gazın her türlü ağrısını rahatlamasini iyi bilirim 🙈 ben böyle doğmuş gibiyim bi butunum sizdeki en azından geçici bir durum diye düşünüyorum
ogretmen_anneee Busra333 ayyy İnan bende öyle durmuyor geceleri uyandırıyor herkes soruyor bebegi hissediyor musun diye yok diyorum gazları mükemmel hissediyorum 😂
Cansel43 ogretmen_anneee [url=https://resimyukle.link/i/46zrwH][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/46zrwH.jpg[/img][/url] bu canım