Hrygkcshn Arya, maysa, aden, sizce hangi ismi tercih etmeliyim aşırı kararsızım bir de değişik ve güzel isim önerisi olan var mııı
Ayseee4238 Hrygkcshn arya ismi güzel bence kızım olsaydı ikinci isim olarak arya ismini dusunuyordum. Maysa ne demek ki acaba ilk defa duydum onu.
Periperihan Hrygkcshn bence hiç biri ayliz 😌 düşünün isterseniz öneri sadece ayliz ismini beğeniyorum ben
Elifveoglu Hrygkcshn arya en güzeli maysanin anlami da güzel ama TRT çocuktaki cizgi film geliyor aklıma ciddiye alamıyorum 😅
Gkc92 Hrygkcshn 20 sene sonra Zeynep Ayşe Fatma ismi gibi klasik isimler daha değişik olcak çünkü herkes bu isimleri koyuyor 😂