Mom21 11 günlük bebeğim var. Biraz erken doğdu 36+5 te kilosu ufaktı eve geldik 0-3 ler olmadı. Bizde 5 takım falan yeni doğan aldık ama inan yetmiyo. 0-3 lerle dönüşümlü giydiriyorum. Bazen kusuyo ilk zamanlar çişi çok taşıyodu. Bi şekilde kirleniyodu. En az 7-8 takım lazım. Her gün makina çalışıyo bizde. Ki dikkat ettiğim halde temizliğine.