Nurayselvii şu yüzde 80 90 mevzusunu anlamadım gitti benim doktorum ilk hamileliğimde de bunda da tahmini varsa ve kesin değilse kesinlikle ağzından laf alamazdım kızımı 16.haftada ögrendim göstermedi hiç öncesinde yorumu olmadı şimdi oğlum olacak 12.haftada tahmini olduğu halde söylemedi 13.de kesin erkek dedi 34haftamız bitti duyuyorum erkek denmiş denmiş dogmus kızmış falan milattan önce kalmış ultrasonla mı bakıyorlar ya da asistan doktorlar daha tam eğitimlerini mi tamamlayamamışlar yüzde verip insaları merakta muallakta bırakma mevzusunu sevmiyorum