Kızlar 34+2 günlük hamileyim bu zamana kadar hamileliğimde hiç sıkıntım olmadı. Kasık agrısı batmasını ilk defa yaşıyorum. İki saat önce falan başladı. Yürümekte zorluk çekiyorum zorla adım atıyorum. Bacağım çekilir gibi oluyor çok sinir bozucu tuvalete zor yetiştim yürürken batma hissinden öyle söylim.. Umarım anlatabilmişimdir🤦🏻♀️ Ne yapmam lazım basına daha önce gelen var mı?😭