concikpanda Allah gönlüne göre versin Allah evladını sana bağışlasın, Rabbime sığın konuş konusabildigin kadar o sana istediğini verecek ben inanıyorum bende dua edeceğim inşallah duyacaksın o dünyanın en güzel sesini , bu arada bir kaç arkadaş kendiliğinden çocuğun oluyor tüp bebeğe gerek yok yazmış tüp bebeği sadece kısır olanlar yaptırmıyor sebepsiz infertilite bir çok anne ve baba olmak isteyen adaylar var tıbben onların da hiçbir sorunu yok ama bu şekilde anne baba oluyorlar mesela benim ablam , keza tüp bebek gözünüzde canlandırdığınız kadar zor bir olay değil ki ben tüp bebeğin en zor tedavisi üzerimde uygulanmasına rağmen bu cümleyi kurabiliyorum yani diyeceğim o ki tüp bebek çok anormal bir durum değil bir tüp bebek annesi adayı olarak söylüyorum, hatta bir tedavi süreci olduğu için daha pozitif oluyorsun çünkü hedefe ulaşma yolunda yürüyorsun bu tüp bebek olayını sadece sizin için yazmadım tüp bebek düşünüp de cesaret edemeyen arkadaşlarım için yazdım