Merhaba iyi geceler arkadaşlar 🙏
37 haftalık hamişim gecen salı günü doktora gittim herşeyim normal di doktorum daha catı muayenesi yapmadı nasıl istiyorsun doğumu dedi bende normal istiyorum dedim nasip olursa bebeğim 3 kilo bu arada doktorum bana haftaya salı gel dedi bende randevu almak için aradım doktorumun eşi de doğum yapmış ve Amerikaya gidiyor bi süre yok bende başka bir doktora gdicem ve normal den korkuyorum doktoruma bunu rahatlıkla söyleyebilirim ama kendi doktorum olmayacağı ve ilk defa gideceğim için cekiniyorum bu doktor kadın ve bundan 14 sene önce kardeşimin doğumunu yaptırmış annem cok iyi bir doktor diyo ama çekiniyorum kafama taktım doktorum olsaydı ben sezeryan istiyorum diyicektim buna nasıl diyicem tepkisi ne olur bilmiyorum ben yapmam dermi sonucta değiştiricem yani gec oldu 37 haftalık ım bakarmı bilmiyorum bu arada aynı hastanede ikiside özel hastane yardım lütfen inşallah anlatabilmişimdir