Arkadaşlar 32 gün önce sezeryan doğum yaptım az önce dikiş yerime krem sürerken farkettim toplu iğne başı kadar bi açıklık oluşmuş normal mi ? Yani delik gibi duruyor yarını zor bekliycem sanırım:( sezeryan yapıp dikiş yerinde böyle sonradan sıkıntı yaşayan oldu mu? Tekrar mı dikerler bilginiz var mı?