isilkubraa Merhaba hanımlar şuan 12 hafta 3 günlük hamileyim 😊 bu hafta ikili tarama var cinsiyetini çok merak ediyorum ne zaman belli olur 13 haftalıkken doktor randevum var 13 haftalikken öğrenen varmı acaba ??
Beren06 isilkubraa 19 haftalıkken artık zar zor büyük uğraşlar sonucu öğrendik göstermiyordu prensesim 😁