Eloslinos spinal anestezi ile yapılacak ameliyatımda uyuşmamı beklemeden bir de üstüne genel anestezi aldım. Ayılmam kendime gelmem saatler sürdü. Günlerdir canım yanıyor. İlk gün neredeyse tam 10 saat odaya hiç hemşire gelmedi. Ağrı kesiciyi bile refakatçi gidip kendi alıyor onlardan. Tenezzül edip bakmıyorlar bile ne haldeyim diye. Doktorlar desen ayrı sorun. Sabah geliyor bi kağıttan hemşire sana yapılanları okuyor dinliyor gidiyor. 48 saati dolanı zaten direk yolluyorlar.