Glmgkcmm Arkadaşlar bugün tekne turuna katıldık tekne sallaniyodu mide bulantısı yaşadım 5 6 kez kustum bisi de yiyemedim suan uzaniyorum dinleniyorum. Kanama filan yok dönüşte çarşamba günü kontrolüm var fazla kusmanin problemi olur mu acaba?