Almilamom Selam kizlar 32+4 teyim. Asiri kasiklarim ağrıyor afedersiniz genital bolgem de bazen kasiliyor bu agriyla yürümekte gucluk çekiyorum bunu yasayan varmi zyni haftada olupta yada gecmesi icin ne yapmam lazim
Sevda58 Almilamom magnezyum eksikliğiniz olabilir hergun mutlaka maden suyu için benimde bacak aram çok ağrıyordu ve genitak bölgemde ağrı olur du doktorum magnezyum ilacı verdi onu kullanıyorum hergun mutlaka maden suyu ve muz tüketmeye çalışıyorum artı plates topu ile bacaklarımı açma hareketi yapiyorum çok şükür azaldı
42-AySe-07 33+2 deyim yaklaşık 29. Haftadan beri aynı sorunu yaşıyorum afedersiniz alt tarafım yere düşecekmiş gibi ağrıyor adım atamıyorum dr da bişey demedi
Ferhathatice Bende 32+2 aynı şikayetler bende de var doktor da bişey çıkmıyor ama sebebi yok🤧Az kaldı sabredicez Sağsalim gününde kucağımızı alalım da hepsi unutuluyor