Ebru2432 idrar testi yaptım evde çok silik çıkmıştı sağlık ocağında kan veriyim dedim ne hikmetse çıkmadı kan sonucu. 2 gün sonra tekrar test yaptım biraz daha belirgindi. Randevu aldım Dr uma gittim kese gözükmedi kanda çıktı adetten sonra dollenme olmuş bir hafta sonra gördüm keseyi . Bu şekil canım 🥰