fatmArslan06 Kızlar aklimdan çıkmıyor son 28 gün nasıl yencem bunu vallah sıkıntıya girdim sezaryan zor normale zor diyorlar ee napacam nerden cikarcaksam🤣🤣
Eylul_naz09 fatmArslan06 haha dogum yapcagım gun hastaneden kacasım gelmıstı🤣 bnde cok korkuyodum sezeryan oldm 1 ınde hıc korkulcak gbı bısı degılmıs ama ınsan dogurana kdr korkuyo malesef 😀
Nihal42- fatmArslan06 ben kendime sürekli diyorum ki millet tarlada doktorsuz doğurmuş hastanede doktorlar var sen hayde hayde doğururusun.ağrın olacak ama sonu güzel olacak diyorum. Böyle telkin ediyorum kendimi
SERNUR fatmArslan06 doktorum illa bir şekilde çıkacak sonsuza kadar içinde tutamazsın demişti o geldi aklıma 🤣ki ben dogurduysam 70 millet dogrur diyorum hep 😅 bişey diyimmi o gün geldiginde Bi soguk kanlılık Bi cesaret geliyor anlamıyorsun bile 🤭 rabbim seni be bütün hamile arkadaşları Bi avazda kurtarsın inşllah 🤲
H_myra1 fatmArslan06 bir şekilde çıkacak 😂bende 3.hamileyim bende çok korkuyorum ilk te insan başına ne gelecegi ni bilmediği için bir şekilde oluyor ama bilipte beklemek😅
NsbLiyazeynep Benimde son 3 ikinci gebeligim inanılmaz korkuyorum aslında ilki yine iyi ikincide başına neler gelecegini bildigin için bitlraz daha fazla korkuyorum en çokta bebeigime saglıklq kavuşurmuyum diye düşünmekten kafayı yiyecm nerdeyse 🙄
Ozgepoyrazaden NsbLiyazeynep bende dün 5 yıl sonra ilk kez çatala çıkıp açıklık muayenesi oldum , korkudan dizlerim titredi . Son günlerim benimde hem kavuşmak istiyorum hemde o acıyı çekmek istemiyorum . Allah yardımcımız olsun da hissetmeden çok kavuşalım
Meyracukurmaraz Ben hemşireyim iki doğumada katıldım gördüm neler başıma geleceğini hep güzel olan doğumlar göz önüne getirmeye çalışarak sakinleşmeue çalışıyorum 😂
Meyracukurmaraz Gizemis ben normal doğum için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Sezeryana dayanabileceğimi düşünmüyorum gördüğüm için işlemi birde spinalle o yapılanları bana yapıldığını bilmek o anda çok korkutucu geliyo. Tabi bilmeyen içinde ikisi de aynı.
Meyracukurmaraz Gizemis hiç korkmayın hiç bişey hissedilmiyor. Artık sonrası da kolay geçiyor eski zor sezeryanlar kalmadı
Gizemis Meyracukurmaraz siz dediniz ya spinalde yapılanları bildiğim için bende yaptırmak istemiyorum diye😁
Meyracukurmaraz Gizemis uyanıkken o anda o esnada sırayla yapılan işlemleri bile bile öyle yatmak korkutucu geliyor bana ama hangisi kolay olacaksa öyle olsun doğumum diyorum. Ne zor normal doğumlar da oluyo çünkü. Tabi önceliğim normal ama sezeryan derlerse de normal diye tutturmam
fatmArslan06 Meyracukurmaraz ben öncelik falan bilmem 😁😁 direk sezaryan diye direttim normal bana korkunç geliyor
Sevgiglc fatmArslan06 ayy valla benim de 22 gün kaldı hergün düşünüyorum psikolojim bozuldu artık ağlıyorum etraftaki kimse de anlamıyor herkesin tuzu kuru 😏
fatmArslan06 Sevgiglc sen cekecen çünkü o kadar ağrıyı acıyı eşin bil3 umrunda olmuyor ki bi doğuraydın diyo biyerim ağrıyor desem dogurda kurtulak diyor adam da usandi😁😁😁
Mervehtp81 fatmArslan06 ben dogumla ilgili ne bisey izledim nede etrafındakilerin doğum olaylarını dinledim hicbirsey bilmeden girmek daha sağlıklı bence boşu boşuna korkutmayalım allah o yolda olani yarıda bırakmaz mümkünse sizde bişey izlemeyin ve dinlemeyin ben kesinlikle susturuyorum herkesi çünkü herkesin doğumu aynı değil belki seninki cok kolay olacak neden bosu boşuna kendini kasicaksinki