Arkadaşlar bugün kahverengi lekem geldi 11+1 günlük gebeyim doktora gittim hemen Bebek iyi dedi kese gayet düzgün dedi kanama alanı yok dedi acaba neden olmuş olabilir fitil verdi onu kullanıyorum inşallah kötü birşey olmaz 😓 başına gelen oldu mu hiç