Herkese iyi akşamlar. Şu an 33 haftalik hamileyim safra kesesinde taş ve çamurlaşma var doktorum çok ağrı yaparsa ilerleyen haftalarda sezeryan olabilirsin dedi ama ben çok korkuyorum sezeryanda istemiyorum refakatçim yok malesef . Daha önce yada şu an benim gibi safra sıkıntısı yaşayan oldu mu sizce normal doğuma kadar dayanabilir miyim.