Kızlar kızımın adı öykü bnde oğluma özgür koyayım ismini diyorum uyumlu olur güzel isim diye eşim tutturdu bnde bakacam isimlere diyo tamam da en Bn uyumlu bakıyorum bu zamana kadar da özgür diye sevdim oğlumu neyse kızlar sizin erkek ismi Önerinz neler