Dnz_23 bende ilk kez kullanmaya başladım gebeliğimde. Şuan 30 haftayız. Başlarda uzun bir süre kolumdan vurdu eşim, sonra ben karnımdan vurmaya başladım. Bazen çok kolay oluyo hissetmiyorum bile bazen de kocaman şişlik oluyo, canım acıyo, bazen hafif kan geliyo iğneyi yaptığım yerden. Size tavsiyem iğne yaptıktan sonra hemen o bölgeyi ellemeyin. Şunu farkettim çünkü, ne zaman iğneyi çıkarttıktan sonra silmeye kalksam yada dokunmak ovuşturmak istesem canım yanıyo. Sizde endişe etmeyin sakin olun. Ve kesinlikle evham yapmayın. İlaç tabii ki işe yarıyor. Siz yeterki soğuk kanlı olun, iyi ve pozitif düşünün, ilacın etkisine inanın ve düzenli şekilde iğnenizi yapın. Şifa olsun inşallah. Rabbim bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsin 😍