Puhukuzusu Glen Benim mide bulantıları 7.haftadan itibaren başladı, şuan azalma evresine girdi bile. merveninminigi Bende de aynısı oluyor, sanki ne yesem gaz yapıyormuş gibi, kabızlık başladı. Normalde süper hızlı çalışırdı bağırsaklar..
Cansuu33 Etrafindakilerde çok hızlı geçiyor diyor daha 2 ayı bile dolduramadik hepimizin hakkında Rabbim en hayırlı olanı nasip etsin. ))
merveninminigi Benim sabahları oluyo mide bulantım ama daha çok karnımda kasılmalarım var sürekli gaz sancısı çekiyo gibi oluyorum sizde de oluyo mu kızlar?
Ankara53 merveninminigi evet bnde aynı durumdayım doktorum bir ilaç verdi ama pek işe yaramadı yemek yemeye korkar oldum 😔
merveninminigi Puhukuzusu bende de kabızlık var normalde çok iyi çalışırdı bağırsaklarım tüm hormonlar değişti ya ondan herhalde sabahtan beri mide ağrım geçmedi bişey yiyemiyorum ben de canım 😔
merveninminigi Ankara53 bugün kalktığımdan beri mide ağrısı çekiyorum 2 hafta sonra kontrolüm var doktora söylücem bakalım eğer daha sıklaşırsa kontrolü beklemeden gitcem ağrı bi şey değilde bebek için korkuyorum 😞