oyku27 Kızlar 13+3 üm ama çok yürüdüğüm ya da yokuş yukarı çıktığımda çok yoruluyorum sizde de oluyor mu
oyku27 Nihal42- valla kızımda böyle bir şey yaşamadım yaa bu sefer oğlum olacak çok erken Di mi sence 13+3 e