Polyannaa123 Kızlar 27 haftalık hamileyim. Şu zamana kadar bebeği hep üst taraflarda hissederken 2 gündür tekmelerini hareketlerini hep kasığımda hissediyorum hep aşağı kısımda tekme atıyor. Boyle bir durum yasayan varmı normal mi acaba
MuucizeminAnnesii Polyannaa123 benimde 28+1 de. Bende aynı oldum doktora sorduğumda artık aşağılara inecek normal tabiki telaş etme demişti 🙂
Mavi34 Polyannaa123 bende daha 21+3 um ama geçtiğimiz 3 gün hep kaşıklarım da vajinanın üstünde hissettim hep resmen rahmim dışarı çıkacak gibi indiriyordu ama dünden beri dondu galiba göbek bölgeme vurmaya başladı
Polyannaa123 MuucizeminAnnesii bende doktoruma yazdım ama daha geri dönüş alamamıştım. Telâş yaptım. Cevabınız için teşekkür ederim. 😊
MuucizeminAnnesii Polyannaa123 ne demek 🙂 insan hemen telaş yapıyor bende korkmuştum. Ama son zamanlara geldigimiz için artık aşağı yerleşiyorlarmış. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Polyannaa123 MuucizeminAnnesii banada doktorum şimdi geri dönüş yaptı. Yer değiştirmiştir. Hareketlerinde sıkıntı yoksa sorun olmaz dedi. Açıkçası ben doğum pozisyonuna falan girmiştir diye korktum ama normalmiş. Hayırlısıyla vakti zamanı geldigınde sağlıklı bir şekilde doğuralım inşallah 😊
1cocuk1bebekannesi Mavi34 hissetmeniz ne güzel . Ben 20+1deyim neredeyse hiç hissetmiyorum 😔 acaba yukarda mi aşağıda mi
Mavi34 1cocuk1bebekannesi ben ilk zamanlar kasıklara yakın hissettim.simdi göbek deliğinin tam altında bazen sağda bazen solda elimle dokununca da anlayabiliyorum yerini. Günde 1 2 kez mutlaka kipirtisini hissediyorum seninde yakındır 23haftada net belli olur diyor doktorlar