nlycltk varya herkes kafasına göre vuruyor ben kendim vurmadığım için her seferinde değişik hemşireye denk geliyorum kimi dik ,kimi 45lik acı kimi neredeyse kolumun arkasına doğru kimi omuzuma yakın, kimi iğneyi batirmasiyla çıkarması bir oluyor anında ilacı basıp çekiyor kimi omuzdan ve direkten 4 parmak aşağı yukarı diyor kimi buna hiç uymuyor tabi nasıl yaparlarsa yapsınlar o an yanma ağrı şişlik morluk oluyor ama her yiğidin yoğurt yiyişi farklı diyorlarya bi kuralı yok gibi herkes kafasına göre.