Masalannesii 37 haftalığım 3 gündür nst de sancım en üst seviyede bebek kasılıyor ağrım oluyor açıklığım 1 parmak ilerlemiyor açılma olmadığı için doğuma hazırlık sancısı yalancı sancı diyolar öyle bekliyorum 😭 İnşallah sizinki doğum sancısıdır kolayca doğum yaparsanız🤲🌸