Kızlar 20+2 gebeyim . İki gündür çok kötü cırcır oldum . Afedersiniz su gidiyor resmen. Dünden beri kilo kaybım 1 kiloyu aştı bile. Bebeğimin hareketleri azaldı. Bugün çok nadir hissettim . Çok fazla sıvı kaybediyorum . Bol su içsemde iki dakkaya lavobaya gidiyorum . Yaşayan var mı hiç ne geçirir muz yedim ama geçmedi ???? Bilgisi olanlar yazabilir mi ?