Halime0638 Çok sağol canım Allah herkesin yardımcısı olsun bende eşimle Rusyaya geldim işe giremeyince burda işi çıktı burda da vatandaş olmadan kimseyi işe almıyorlar ve kolay kolay kimseyi vatandaşta yapmıyorlar aynı kominist düzen devam aslında yani eşin rus olacak sende sonradan geçebiliyosun ya da 10 yıl kalıcaksın sonra sınava giriceksin Rusça sınavı yazılı sözlü bilmem ne ki yine de almıyorlar faşistler kısacası ,yani Türkiye de de işi iyi yapanı değilde torpille gelen işten anlamayan bilgisizleri başımıza koydurtmasın Allah özellikle sağlık alanında bu çok önemli İnsan hayatı söz konusu… 🤲🏻 Düşünsenize ben mesela fizyoterapistim benim yerime emekli hemşire işe almışlar sigortasını yatrmıyolar az bi maaş veriyolar o kişi nerden bilsin benim kaç yılda öğrendiklerimi alanı farklı hastayı tedaviye aldı elektriği fazla vermişti hastayı yakmıştı yazık değil mi o yanan insana… yani Çok vahim durumdayız çok …